Begäret efter ha ha ha …är inget att skratta åt

…ha ha ha som i ÄGA, som att klicka på sig, som att stoppa i garderoben….speciellt besvärligt blir det när begäret skapar följdsjukdommar…som lagg…eller irritation som *hittar inget att ha på mig*-typ. Min garderob är enorm, ostädad och skrymmande….ja för vem behöver 16 kopior * Conifer 3  X4 (1 Prim) 25m* när dom är copy? Min avatar har noll koll, min avatar är lat och ostrukturerad.städa Ärligt talat så borde hon SKÄMMAS! När hon loggar på SL så borde nån tant eller farbror Linden ta henne åt sidan och prata allvarsord med henne, ge henne en stämpel i pannan så att alla ser att * JAG är BOVEN som ger upphov till LAGG*.varning miljöfatrlig avatar  Vad gör dom då? Ja, för att stimulera mig till att börja rensa????…ingenting??? MEN TÄNK FÖR ATT DET GÖR DOM VISST DET!!hjärntvätt Det är bara jag….och kanske du…som är lat och inte söker information om  HUR MAN ENKLAST STÄDAR ! Det finns enkelt och informativt HÄR…..och för att vara amerikanare så är det konstigt nog HELT UTAN PEKPINNAR!

Jodå, så är det….och nu tänker ni att jag ska städa idag?? En söndag?…kors då….hahahaha…kors ja lol…söndagen är ju vilodagen, tack och lov!sopa under mattan Men kanske nån annan dag, när andan faller på…

Loan googlesign 1

4 responses

  1. Det svåraste jag vet är att slänga saker, och det gäller i båda mina liv. Men kopior av copy föremål har jag mängder av. Jag har också en mängd tomma boxar som blir kvar efter jag packat upp dom.
    Det där städainventorytfesten som vi planerade blev ju aldrig av. Den idéen kanske inte var så bra när man tänker efter. Det skulle inte bli mycket till konversation när vi står med huvudet ner och ändan upp i jakt på onödiga prylar.
    Jag brukar försöka med belöningssystem. När jag rensat bort visst många items får jag belöna mig med något fint. Det funkar inte heller. Jag tycker alltid att jag får ta ut belöningen i förväg eftersom jag är så duktig att jag SKA städa.
    Jag ska absolut titta på den där sidan och se om den kan hjälpa mig. Risken är att jag bara tittar och sen struntar i att städa. Lite som när jag tror att det hjälper bara jag köper ett gymkort men aldrig går dit 🙂

Kommentarer inaktiverade.