Vad händer i min virrhjärna?

Fniss….säkert inget ni bryr er om 🙂 ….men så här tidigt en lördagsmorgon så är den precis som min bror brukar beskriva den….som en myrstack!MYROR Tankarna ilar som myror omkring och krockar och förökar sig….nej…dom gör ju det med ägg…..fy så dålig liknelse. Ja, ni ser hur den funkar….mer eller mindre INTE ALLS. Jag loggade in mest för att kolla lite på min bloggstatistik…..inte för jag bryr mig särskilt men…. jag har märkt att en rubrik ofta dyker upp hos mig på en blogg som ofta besöks, ja …..och….vad säger ni om denna rubrik:

VAD KAN KYRKOMÖTET I NICEA ÅR 325 HA FÖR INTRESSE FÖR OSS?

Jodå, av nån anledning så toppar den vad man söker på min blogg…..så jag antar att jag har valt helt fel inrikting? Kanske jag borde blogga kyrkohistoria istället?kyrkohistoria…..men så kollar jag besöksstatistiken! :O! Oj….det var ju som jag visste det! DRAMOR drar, DRAMA drar, DRAMA drar en massa besök!drama…..och kommentarer får man med då….det tycker folk till om, det gillas….jaaaa….kanske ska blogga mer drama då?facebook_drama Elaka Loo är populär läsning och det är MOSTER med när hon är i farten :)! Då får jag väl varva kyrkohistoria med DRAMA…tror man då kanske kan få en SKENHELIG BLOGG?skenhelig Ett mål att sträva emot år 2013?? För helt klart är att mina tips inte ger många *klickningar*….fast dom ger mig viss tillfredsställelse för jag klickar gärna andras tips och kollar dom med glädje….som APMEL…han har ofta GULDTIPSguld i sin blogg! Så jag fortsätter nog med det. Men ändå så undrar man…..vad förväntar ni er av en blogg som min? Ska jag sjunga ut mera…..är det opera ni vill ha?opera_singer_93435_90225074 Ska jag ojja mig högt när jag ser gungande oaptitliga mellanbenenpaket på ett annars prydligt dansgolvosmakligt_001
eller när jag nästan blir kräftröd i ansiktet över töntkonversationen med gestures som så snällt BLANKA  bloggat om nu? Det finns ju annat att prata om även om min systerdotter på 8 år anser att man klarar SL med ett tämligen begränsat ordförråd: *Hej, tack, wb, brb, puss och det laggar för mig*.

Loan googlesign 1

6 responses

  1. Hahahah så underbart roligt! Det där mellanbenspaketet gick ju inte att ta miste på.. men ska man bjuda på smörgåsbord måste det ju vara RIKTIG mat på det också och ingen pulvermos eller mamma scans köttbullar.

  2. Har din kamera smak och luktegenskaper med? Hahahahah, jag drömde faktiskt om det den där avan inatt, kände mig smått olustig imorse. Hm. LOL!

Kommentarer inaktiverade.