Fy dig Mialinn Telling!

DU……… som DRONNING i riket måste visa mer curage tycker då jag ….sätta ner foten, stampa till så det ristar i hela riket! Så här kan vi ju inte ha det???? Var tog Golfströmmen vägen? VINTER i NOVEMBER? Okey….då går jag och dör en smula, lägger mig i idet och lever lite på fläsket. Bävar inför SL-snön i helgen, för isen som sakta tar oss inomhus och gör oss till eremiter. Vi som brukar tänka TGIF en dag som idag….känner nu pressen, in med dom känsliga blommorna, täcka rabatterna, plocka in utemöblerna, avlöva träden, skörda dom sista rotfrukterna, vinterserva traktorn, ge mat till djuren och isolera Mosters dörr mot vinterkylan. Fast, det ska väl erkännas…..att sedan….nja…då kan det bli rätt fint ändå….motvilligt kan det erkännas—-och visst….följer man årstidernas växlingar så uppskattar man dom mer också…ja, ni vet…..som dom första vårlökarna….dom du kan handla redan nu och sätta så dom kommer fint mot en go södervägg strax efter nyår! Men ändå, fy dig Mialinn Telling!Tänk bara vad tid det ska ta att klä på sig!!! UFF! LOL!!!! Så över till nåt helt annat! Kram på dig som kom in en snabbis häromdagen och på IM glatt ropade Loooooooooooooooooooooooooooo! Jisses så glad jag blev, min första mentor och goda vän Jazz!!! Så skoj att höra att du har det bra!!! Och ännu en stor kram …..den går till en stor glädjespridare och generös skapare av *otroliga ting* till Eddie Stallion!!! Tack för alla underbara saker du gör och för att du så snällt delar med dig!! Summa summarum då……1 st BUUUUUUH och 2 st JUBEL = en bra vecka! Jaha…..så är det då fars dag på söndag…..ni glömmer väl inte det…det här hittar ni i SL att ge honom….ja, stila lite med alla sina slipsar eller en snyggt drinkbord eller varför inte en hemmabio….mmmm fundera på den du Loungen! LOL! Konservativa gåvor….tihi på er…finns ju så mycket annat…själv skulle jag köpa dessa till Lången ifall vi hade barn, fast nu är jag för blyg….men medge…..vilka hm….härliga braskvällar DOM skulle kunna ge i vinter??…..men det finns annat….vad sägs om detta? LOL!….medge att i SL  finns allt!! 🙂

TGIF och ta vara på er önskar

2 responses

Kommentarer inaktiverade.