Långeman, vet du vad?

Nu vill jag flytta!!! Japp!!  Och du vet hur jag är när jag får nån idé…..då ska det ske snabbt! Så packa dig hem nu, ta om du kan ett tidigare flyg i eftermiddag…..för nu ska det packas in här….en massa prim!  🙂 Jodå….även jag har fått smak på det ljuva livet….jag vill till…..uff nu blev det svårt att välja…..till Paris eller New York…..inte London……! Så kan det gå när man lämnar mig ensam hemma nästan en vecka, jag  har tråkigt och jag flyger och far och hittar nytt, spännande, vill-ha-grejer…inte alls billigt, tur du har traktamente :P! Dessutom så är det inte säkert här längre…..jag var faktiskt bara ett stenkast från döden här om dagen…smällen var så kraftig att kossan’s mjölk blev till fil, fåren tappade all ull och all fisk i bukten blev både fjällad och fileád :(….så kan vi ju inte ha det när du inte är hemma och ger mig beskydd??? 😛…………. Tänk dig att vakna med den här utsikten, kanske få varma croissanter på dörren…njuta dom i sängen med gott kaffe och bara dra in utsikten….eller  vill du hellre ha bagels med cream cheese och lax och njuta detta genom fönstret? Och sängen…..jaaaa, den har jag med hittat—(vi tar väl den dyra varianten?) och jag lovar att du ska få ha kvar dina vita örngott, älskling…..bara vi kan göra plats åt det….på en skybox….över Scandinavia. Så….skynda hem nu, jag väntar ivrigt! 🙂

