Sitter och rensar bilder på min dator—-

—ja, så duktig är jag medan Lången glassar runt i Barcelona i + 23…visst är livet rätt orättvist ibland? Men att rensa föder också många minnen och småleenden och frågor….varför i all världen tog jag den, eller behöll den? Som den här bilden? Jo, efter en stund minns jag…den behöll jag enbart för marktexturen!!!Jag som letat så efter bra vinterunderlag!! Det finns ju!! 🙂 Eller denna? Hahahaha, den är nog pga Ylmes festliga mimik och Långemans snopet misstänksamma! Andra bilder ger mig minnet tbx omgående, som denna tagen utanför en affär och visar att exteriören många gånger kan överträffa interiören…..här känner jag bara doften av barrskog på sandmark…den riktigt osar ut av bilden genom skärmen.. varm kåda.. och jag har redan i bakhuvudet antecknat att HÄR….ja, HÄR måste jag bara leta murklor till våren! Eller här…detta också entrén till en butik…eller är det ROSENGÅRD i HALLOWEEN-tider? Ah, mig tilltalar den 🙂 tuff och romantisk på samma gång…och det gör den här med….där jag alltid vilar en stund innan jag går in och shoppar…… Vila kan man ju göra på Cafeér med….som i denna varma mustiga miljö som säkert vore rätt ointressant om det inte vore för den turkosa stolen och blommorna på muren. Visst vill man sitta ner här en stund med ett glas kylt vitt vin och njuta eftermiddagsvärmen?Eller varför inte besöka ett aktivt fik där gästerna bjuds med på att fixa fikat? Jag tror Rozz nyss har slickat skålen med sockerkaksröra :D..och jag fick inte smaka 😦 !!!!! Jag har bilder jag bara älskar, som symboliserar en massa för just mig….detta är en av dom! Min trötte Lången på stranden, vår hemliga strand,…..ah, en så go bild! Ja, vilket jobb….1200 bilder blev nu till 786, duktigt jobbat Loo….men ok…..antagligen har jag slängt just den jag behöver till nästa eller nästa eller nästa blogg….hahahaha, visst vore det typiskt?

