BOO~HOO!!!

Nej, jag skräms inte ännu….även om det snart är dags för det med…..nej, jag har besökt THE BOHO CULTURE FAIR. Öppnades den 15 oktober och som vanligt då helt  omöjligt att ansluta till…..och jag som väntat såååååå…..ja, såg ju på en blogg DOM TRÖJORNA  som jag bara skulle ha!  Men så i natt så hade jag en sån där natt som drabbar mig hand i hand med månvarvet…..vakennatten….då jag antingen städar som en galning eller tillåter mig att mysa med datorn….eftersom det är höststädat hemma nu….ja, även *allt-möjligt-lådan* i köket….så lyxade jag till det med en BO-Ho vända :)! Att jag har nån underlig gen i mig som älskar färg…jo det har jag accepterat likaså att jag har en ½ gen….(kan man ha det??) …som gillar sobra färger och tidvis kan jag klä mig så diskret så att jag inte syns….nu går du i ett med Mimer’s tapeter…brukar syrran anmärka. (Mimer=Västeråsbostäder)…men nu skulle färggenen få njuta…trodde jag.  Nå ja….det finns så mycket annat att se där…..bara 1 (en) bristvara….jag såg inga killkläder!!!!! För att få delta här så ska man bl.a ha en gift för max 1 L att dela ut….leta efter dom här….och jag är förvånad över den höga kvaliten på dom jag föll för….dessutom ska man ha  en produkt exclusivt framtagen för utställningen, leta dessa symboler….och här finns underbara plagg som bara finns att tillgå nu. En annan skoj sak är tälten som finns lite överallt med fina saker från 5 -20 L!!!  Här kan man fynda. Översikten är inte bra…här gäller det att leta, leta, leta med kameran eller flyga runt….men det är ett väl värt besök. Till BOHO hittar du här!

