Zoooooomar in igen, skäms, tackar och förklarar

Tack alla kära vänner för era vänliga kommentarer såväl på blogg som via IM och NC….och tack extra du…..ja, du vet vem du är, som gav mig en avbassning och direkt order (via IM)….du gav mig mod att gå in igen och vara ärlig mot den jag saknat mest, ja, saknat förtvivlat och som jag bryr mig så mycket om. Jag ska inte skylla på annat än illa tyglat humör, bristande självkänsla….jag ska inte gömma mig bakom PMS eller annat….nej, jag har så många andra fel och brister, jag vet…..och jag ska försöka att jobba på dom….mycket. Och han stod där kvar som en klippa,…. sårad?….ja, så klart att han var….men…han är bara en sån enormt fin människa så han lyssnade på mig…tänk att vara så generös mot en som nyss dragit sin kos utan ett ord! Att jag svek er mina läsare och vänner är en sak….men att svika honom som varit min bästa vän och därefter käraste partner i mer än 4 år? Sånt gör man bara inte, jag vet det, och är det nån tröst så har jag mått enormt dåligt. Förlåt mig alla! Jag är tillbaka nu, lite kantstött, ni får väl ta mig som jag är? 🙂  om ni kan vara så toleranta?

12 responses

  1. WB Looo!!
    Vi alla har våra brister och framför allt nedgångar då och då..
    Tack för att du kommer tillbaka, det hade inte känts något vidare om DU försvann med din blogg och ditt SL.
    Kraaammm
    WB..WB..WB..

  2. jag blir så varm i hjärtat av ditt mod. Så underbart att du är som vi andra, lite fel lite brister med med ett stort hjärta.
    Fortsätt att zooooooma, men framförallt försätt att vara du 🙂

  3. Till alla er här ovan!
    Tack för att ni finns, tack för att ni tog er tid att kommentera, jag älskar er!
    Extra…. lycka till Jändi med dina lakejer under helgen, må det bli uppehållsväder och varmt och med varmt menar jag en varm stämning som ingen förstör!
    Extra……Rozz, du är en sann vän och granne 🙂
    Kraaaam till er alla!

  4. Vad tror du att du är?? en nedrans supermänniska utan brister?! =P Förbaskat kul att se ditt namn logga på igår igen 😀 Välkommen tillbaka

    • Hahaha Arc, tack goaste du! Läääääääääääänge trodde jag nog det…lol…men nu säger jag mer att jag är 7o% vatten, en massa skruvar och muttrar, kalk, spårämnen och en del mineraler….och jättemassa snor och tårar, ja!!!…en riktigt aptitlig böna!! ;P Kram!

  5. Härligt att du är tillbaka Loan. Det blev tomt utan dig på Skandinavia och tomt utan din blogg. Du fattades Second Norway det kan jag försäkra mig. Vad vore Skandinavia utan sina hyresgäster huserandes tillsammans. Och då både Loan och Lången…..”Ler och Långhalm” 🙂 Det får ni nog heta i fortsättningen….hehe rätt passande 🙂 Kram på dig och bra beslut att återkomma.

Kommentarer inaktiverade.