Pinsamt är ordet,

ja, jag skäms över att vara svensk i SL….men kan ändå inte låta bli att följa med i pinsamheterna. Det är nästan ett heldygnsjobb, gud bevare mig! :)!!!! Som en åskådare på en pingismatch följer jag med….än här, än där….och herrejäklar…har  den med en blogg om det….oj den har jag misssat. Jag skäms och rodnar när jag läser, skäms över hur folk skriver till och om varandra….baxnar över att tidigare   *ICKE-TROLLMATARE* plockar fram åsikter att mata med, över att en som inte tänker kommentera istället gör det friskt på FB och över att en annan som inte ens skulle följa bloggen…. nu måste ha svenskt rekord i bloggkommentering under en vecka.  Och över alltihopa sitter ett nöjt plåttroll…… med stor mage och lika stort leende och applåderar vårt verk och lägger ut nytt bete!Är det så vi vill ha det? Sista kommentaren jag såg var Lelle‘s….han skrev ett ord: AMEN. Ja, AMEN…… låt oss sätta streck där, besinna oss?

4 responses

  1. Det som är intressant med det här är varför vi nappar på betet? Varför är behovet av att kasta skit på varandra så stort? Och vad är det som gör att jag tror att mina åsikter måste vädras när jag samtidigt gör någon annan ledsen?

    Jag tappar liksom lusten för SL när det blir så här.

  2. Nu använde jag nog jag i fel sammanhang. Jag hoppas verkligen att jag inte gör någon ledsen med mina kommentarer. Det rätta ordet ska vara man. Även om jag inte tycker om att använda det ordet.

  3. Du har rätt i mångt och mycket Loan tyvärr är det inte bara plåt trollet som ler nöjt det finns ett långt värre och mycket farligare troll som startat allt detta som nu sitter och myser och slickar sig om munnen där har vi den stora ondskan personifierad.

Kommentarer inaktiverade.