Långhelg i RL

med gott utbyte, det var skördedags på landet så nu är min matkällare innehållsrik  och min frys med….underbart! Mindre underbart var dock skördevädret!  Ryggen skrek och herre gud så jag frös! Men visst borde det firats……med typ skördefest! Nå, blir ingen skördefest i år…..ingen OKTOBERFEST i SN….lite trist känns det att man inte har utrymme för det och jag antar att även julmarknaden kommer att försvinna. Så är det med nya tider 🙂 !  Vi kan inte mer än att erbjuda det. KULTUR—–jag måste igen få blogga om Charlotta Jenkins….hon gör en kulturgärning! Nya saker igen ute i Varuhuset Norden!!! Vad sägs om detta om mer därtill?     och allt för 0 Lindens och 3 prim/tallrik! Fyll era  kaffe- och frukostbord och njut! Njut även nordisk äldre konst och fornnordiska smycken! Och är du illa skodd så finns din räddning här—allt som vanligt GRATIS!  Bry er inte om texten som kommer på din skärm från en ORB….den hotar bara…..mycket snack men ingen verkstad med den. 😀 !  Nya grannar har vi med fått under helgen! Vänligt folk  som introducerade sig genom att beskjuta oss!!  Dom vet säkert om att Loungen nu och då släpper en bomb och ville sätta sig i respekt! DERENDER säger en av landlorderna….nepp säger jag för jag vet ju ändå om att dom finns där….då håller jag istället ögonen på dom 🙂

