I helgen så tycker jag att…(dessutom får du ett gratistips)

du ska besöka utställningen på Yadkin……..  ifall du nu inte gjorde det igår. Tack Em och Aake, så trevligt det är att få titta in och gå runt och beskåda era artisters fina verk! Denna gång så föll jag för två kontraster denna och denna!Har du glömt adressen dit så är den här! Vad du kommer att missa är Apollons trevliga DJ:ande och musik och all god skumpa…… men för att väga upp den besvikelsen så ska du få ett tips av mig om hur man undviker drama! Ja, alldeles gratis delar jag med mig……man kan ju kosta på sig att vara lite extra generös en fredag!!!! Jo, en ny bloggare visar sig vara konsekvent och lever efter sina ord….nu menar jag SS+!  Skaffa dig och din parcel en barnavatarsrobot….och hen drar! Det bevisades igår! Smarta Loo eller hur….men så är jag ju med en som zooooomar-in, eller hur?  Trevlig helg på  er!

!

One response

Kommentarer inaktiverade.