Ännu en unik dag!

En dag då Loo erkänner en FLOPP, påverkas av omgivningen och ger ett löfte som hon säkert har glömt bort innan fredag…..men sånt är livet! FLOPPEN, ska vi börja med den för den har kostat och för dom pengarna kan jag ha roligare. 375:- L  i veckan sedan början av sommaren….men nu är det slut snart! BOLIGLAGET  lägger ner! Ja, ynka 154 besökare och en tips på 60:-L och omsättningen….jag kan inte svara för dom andra, bara för mig och milt uttryckt FLOPP  FLOPP FLOPP ….hemslöjd är inte intressant. Men ändå…..en rasande snygg butik, ett vackert läge och en vänlig tanke, av oss. Så skynda fynda innan 25 september, du hittar oss här!  Länk   PÅVERKAN….jo igår så tittade jag kritiskt  på mina grannar från Fyrön‘s brygga, hemma i Scandinavia…det ser fint ut…..men nåt stämde INTE. DÅ SÅG JAG DET…..och blev så förbannad! Hur kunde hon bara göra så, min granne??? På känt SL-vis sa jag upp bekantskapen med henne, dvs utan att kommunicera med henne. Det hon hade gjort kräver förhandlingar, planering, framförhållning…..och jag är inte beredd! På direkten så lovade jag mig själv att under hela september gå runt i shorts, ja, vad då….. ifall jag blir blåfrusen och drar på mig lungsot?  Det är ändå hennes fel! Sabla påverkan…..och nu får ni förlåta mig….tonerna var rätt goa, frestande…..lite vackert är det ändå? Kanske man kan göra lite….pyttelite….i smyg….så inte Långeman märker det?
Förresten märker??? :O han märker väl inget….han ser bara himmel och  hav just nu….fniss!

