Nytillskott?? Ny bloggare?

I alla fall en ny blogg, heter SECOND SWEDEN +……… Jag hittade den i helgen, här….http://secondswedens.blogspot.se/

tydligen född den 29/8 så den är bara barnet än så länge. Ett barn som inte fått nån presentation av föräldern, ett barn som inte mår riktigt bra utan som kräks ur sig, med en otrolig hastighet, sina sanningar om Second Life  och då speciellt oss svenskar! Man kan säga att barnet redan *Kör Gustafsbergsbussen* med raketfart och mejar ner till både höger och vänster! Hittills oemotsagd, tack och lov, för här kan nåt riktigt inflammerat uppstå. Bitvis roligt skriven men ärligt talat vad fyller den för funktion mer än egenterapi? Ut med skiten och förhoppningsvis så kan du må bättre sedan och sluta blogga….igen? Krya på dig, spy ut det, man ska ha ett prima liv i SL…… ett sekunda  liv mår ingen bra av!

6 responses

  1. Ja jösses Amalia vad det ska kivas och tramsas bland svenskar i SL. Har svenskar mera understimulerade RL liv än andra nationaliteter eftersom deras största nöje verkar vara att skapa drama och intriger. Bloggar som den här ger ju bara bränsle åt elden som på det här sätter aldrig kommer slockna. Jag är glad jag lämnat svenska SL och står numera utanför

  2. Draksådd eller trams må så vara men en massa sanningar också och välformulerat. Kan säkert bli en uppfriskande blogg bara all galla kommer ut och alla hjärnspöken får luftas.

  3. Dock tror jag lixom du att det bara är för att röra om i svenska sandlådan. Och så länge de kivas med varandra så är det väl okej. Då kan de gott hållas. Jag kommer inte följa bloggen dock.

Kommentarer inaktiverade.