Septemberdimman

slog emot mig när jag loggade in på SL igår, jag kom in på last position som visade sig vara Snug  Harbor….efter ett tag la sig dimman och övergick i detta fenomen……och då fattade jag det hela! Ingen dimma, bara Loungemannen som testkörde demobåtar! Nåt ljushuvud har tydligen sagt till honom att ” ju snabbare du kör båten ju mindre chans att den sjunker!”???? Tänk att gå på sådana lögner !!! Det vet väl alla att man måste kolla botten vid varje simövergång? Tror det är sjöregel nummer 1. Loungen som i RL en är snäll, hänsynsfull seglare med stor sjövana, visserligen tidigare tävlande, han har nu blivit helgalen i fart! Hänsynslöst drar han på och sparar inte ens Scandinavia i sin framfart. Är det en sen 5-års kris eller är det hans föräldrar som ska lastas för detta, var han för ung när han introducerades till båtlivet? Den frågan får jag nog aldrig svar på!

One response

  1. jajaja, en krasch gör ingen sommar haha…. tränar bara lite flygkrascher inför nya flygfältet de börjat jobba med i SN … det blir en spännande höst 🙂

Kommentarer inaktiverade.