Älskling, skynda dig hem nu

för jag har hittat det! Stället! Där du ska få vila, andas havsluft, äta gott och njuta det sista av sommaren med mig! Det är nästan Sylt, men inte, det är nära nog Skagen, men icke…det är i vår stil och turisterna har lämnat det för säsongen….bara du och jag, självhushåll och en massa måsar och…ja förlåt, nån flamingo med….men det kan vi väl leva med?? Jag tror det kan finnas ostron, ser bra ut för det och egen fiskebåt får vi låna! Ett övergivet  Bed&Breakfastställe  med sköna möbler, perfekt sovrum och ett kök som får dig att dregla innan förklädet kommer på! ÅÅÅÅÅåååå…jag längtar, du kan komma som du är i shortsen, behöver inte byta om!! Och vi ska vandra barfota i den fortfarande solvarma sanden, hand i hand, mil efter mil…prata, skratta, nojsa som vi brukar. Vi ska beundra ljuset som är mer magiskt än det i Skagen, se den fina solnedgången och sedan sova gott under dunbolster tills måsarna väcker oss till en ny dag med färger som gör oss förstummade. Slurl dit?….nej du får en TP när du kommer för denna plats är öronmärkt för dig och mig!!! Längtar dig, du fattas mig!!!!…. som du brukar säga! Puss på dig!

2 responses

Kommentarer inaktiverade.