Mitt hem ett horhus.

Ifall man lägger en grön avokado tätt, tätt, tätt tillsammans med några tomater så dom riktigt får gotta sina aromer tillsammans, umgås och vara kärvänliga… då uppstår en symbios som gör att avokadon mognar perfekt av lycka–ja, om man är så vänlig och omtänksam som jag är…..och ifall man sen glömmer bort det och åker på semester??????….vad får man då??????…..jo, bekymmer, ett horhus,en obehaglig överraskning, skäll av mamma som kallar en för äckelFia, snuskMaja och andra hemskheter! Man får bananflugor på näthinnan! Uff! Ja, det mötte mig i måndags när jag äntligen kom hem till mig själv efter semestern. Dom har haft sina orgier i mitt skafferiskåp! Jag ryser, jag städar, jag gör fällor, jag sprayar RADAR, jag kräks nästan på dom. Och allt detta bara för att jag gillar perfekt mogna avokados! Urk. I SL så har Långemannen haft sina egna problem han….en allergi mot vår SIM har utvecklats under sommaren. Vi har letat och letat efter allergenet….heter det så? HAN HÖR—- EKO EKO Eko  eko eko!!! Jag hör inget alls jag, inte ens om jag sätter på ljudet…..men han störs så han byter SIM….konstigt.I går testade vi med att stänga av toaletten, men ekot hängde kvar, men vattenkranen i handfatet på toa???? Jaaaa…kanske det var boven, vi får se. Men en irriterande kväll igår…..jag fastnade i luften när jag skulle flyga till en grannsim….dvs kom fram men hängde ändå kvar i Scandinavia, kunde prata i lokalen med Ey och Mia men var 2 Simmar bort, försökte komma in på nytt och landade då på Norges Flygfält men kunde allt utom att röra mig!!! Inget kul när det blir så :(…så det blev ett kort besök och pappersbok….hehehehe…denna goa  räddning..för Lången och själv så gjorde jag en ny drink åt mina inneboende….nu jävlars ska jag ha er!!!

2 responses

Kommentarer inaktiverade.