DRAMA, DRAMA, DRAMA!!!!!

Jag sniffade DRAMA lång väg när jag läste bloggar i natt. Att det aldrig upphör tänkte jag, kräftstinn och lite på lyktan…..(mmmmm, det är ju augusti, ni vet!) ÅÅÅ…. Orkade knappt gå in och läsa men nyfikenheten över vad som kunde få Mialinn Telling att nästan kissa på sig ..(ja…ta till tårarna då)… tog överhanden. Sakliga, lugna Mia? Nej nu FAN får vi mobilisera styrkorna….så kan vi ju inte ha det då??? MEN JO!!!! DET KAN VI!! JAAAAAA!!! Ni har gjort det igen NORGE!!! Detta är DRAMA på sitt bästa….naturens egen regisserade DRAMA! Över stock och sten, genom FJELL, FJORD och HAUG….mil efter mil!! ATLANTERHAVSVEIEN! Välkommen!! Men var tar ni arbetskraften ifrån??? Det var ju bara nåt dygn sedan Fjell ankom??? Och tack för dessa underbara möten, som här…där flera olika tiders vägmaterial möter varandra! GULD till Norge! Med dom här bilderna på näthinnan fortsätter jag nu packa min sjösäck! Håll tummarna för i allafall uppehållsväder över mig— från i morgon och kommande vecka!—-Åh, Mia, vad sägs om en cykeltur, en repris men via Atlanterhavsveien när jag kommer tbx??????

One response

Kommentarer inaktiverade.