Morgonsvängen för att kolla upp grannarna!

Jo, man måste ju ha koll—–man vet ju aldrig vad dom släpper in i riket!! :O—-för lite underliga har dom ju blivit? Speciellt Mialinn då.  Inte för att jag vill prata skit om henne….men, allt växer inte och knakar i Norge Mia, hur mycket du  än försöker att vattna det! Vad hade du tänkt skulle växa upp här??…en ny Sim????  Nej, håll dig du till din nya häst och njut lite semester med Arc i RL…..ta en paus från SN och sluta blogga innan det går åt helvete! Ja….vi kollade upp tunneln och dom nya tomterna du skrev om! Glömde du inte nåt?  Det är ju LIVSFARLIGT! Em, Loungen och jag höll på att köra ihjäl oss! Prata om djuriska VÄGHINDER…*lol*——– Lika galna är grannarna bakom ryggen på oss!Spel och dobbel för våra djur???Och dockor som ligger  på gräsmattan….bara utslängda så där? VAD ÄR DET SOM PÅGÅR??—-Och Rozz då??? Håller hon på att flytta? Hon förvånar mig, byter hus som jag byter trosor, fångar småtroll-knytt och har en inneboende? Ja, pippi har hon med, även om dom är bedårande……nej tackar vet jag stabilt folk….som vi……..med  fötterna på jorden och utan konstigheter….normalt folk! Sa ni knut på skorstenen och isbjörnar med solglasögon???? Men vad då, har inte alla det?

Ett svar

  1. Kjære nysjerrige og ”normale” nabo. Det er ikke lett å være svensk og ikke forstå at det er slik vi holder strømprisene oppe og sørger for at folk som Gubben har en jobb å utføre. Vi ønsker å vise at vi har råd til verdens dyreste strømpriser og en god eldreomsorg. Ja, jeg kunne faktisk blogget om det, men slikt har jeg ikke tid til når Arc snart står på flyplassen.

    Tudelidu 😛

Kommentarer är stängda.