Tycke och smak

varierar ju i högsta grad. Men en som jag delar smak med är min granne, jag begriper inte var hon hittar allt,  den lilla kyrkråttan! I morse flög hon in på Scandinavia med världens sötaste hår, så nordiskt, så folkviserätt, så romantiskt!  ”Var??”…frågade jag,  ha-galen…tog en bild och sparade LM. Nu på fikarasten drogs jag in som av en oväntad, oemotståndlig kraft….heter den ABSTINENSEN? Skit….jag hittade mera :)! Klänning, skor och halsband!  Se bara den fina ryggen på klänningen! Fast gladast är jag över håret!! Precis så där kan jag se ut ibland på landet, slarviga flätor….såååååå gott!! Det kan bäras med eller utan blommor och blommorna kan du färga om, dom stora för sig och dom små för sig i 12 olika kulörer! Och det bästa av allt——-håret får du för 88L! Detta finns på COLLABOR88…LM har du här och du, räds ej att du kanske landar i ett totalt mörker, snurra bara på dig 1/4 varv och du ser med en gång vart du ska gå….in till vänster sedan ungefär i mitten av lokalen på höger sida! Visst är jag snäll som delar med mig?….jag menar ju att hår kan man ALDRIG få för många, speciellt inte med blommor i!! 🙂 Vad jag ändå glömmer är att just på detta LM så byts saker ut varje månad så man ska ta en sväng nu och då!

