Hur är det med det där, egentligen?

Har längden någon betydelse? Och hur är det med vår kroppsuppfattning? Vill vi ha oss som i RL i SL, eller njuter vi av en drömbild av oss själva? Det här har jag funderat på allt mer sedan MESH kom på marknaden. Jag har anpassat min avatarkropp efter klädesplaggen men nästan gett upp. Jag vet det  finns en standard för mesh, men tydligen är den oerhört generös för jag kan pendla mellam XS och L, beroende på vem som skapat plaggen. Anpassa sin kropp ja….märkt att jag magrat betydligt så nu måste jag göra nåt åt eländet. Tack och lov så ser jag inte så ofta folk som bär *ubåtar* på sig längre….ja, ni vet, ser nästan så ut när det inte rezzar riktigt…..men…det finns annat minst sagt underligt. Jag kan sitta och titta in i folks obefintliga underliv! Genomskinligt! Fult, fram för hederliga trosor! ( eller bättre sittposer) Och när Loungen zoooomarin mitt dekoltage….vad kan han då i värsta fall finna, jo detta, en stor TOMHET

..(ja vad är det en bild av?..aaa..det här 😀

och jag som har ÄKTA vara, jag finner mig inte i detta! Det är många som lagt märke till detta och det börjar komma en del bra tips! Ett är att du skaffar dig denna…..gratis på MP och samtidigt tar du hem dessa, också gratis på MP. Sedan gör du en egen shape bara för mesh, goda råd om mått och annat kan du få här, ja du ser även det färdiga resultatet. Jag lovar, sidan är en bra hjälp! Ett annat tips fick jag av Rozz, det ser du är, värt att pröva när inte meshen rezzar ordentligt. Fult är också det här…USA’s skräck för gäddhäng? Hur får man bort det här utan att bli storbystad?

2 responses

Kommentarer inaktiverade.