Jag gör mig till tjuv….

…bara för er skull, ni kvinnor som läser min blog och som drabbas av HÖGTRYCK, vare sig det kommer via SMHI.se eller yr.no, eller som en skänk från ovan! Jag vill ni ska njuta av det….därför offrar jag mig, för er…..gör det bekvämt för er…klipper och klistrar…för er….ja, så snäll är jag! En varm strålande het dags kväll….tänk er det….lite solsveda,  men bara lite, fortfarande tropisk värme ut…..lockar inte till kläder direkt?Då ska det vara långt, luftigt och i bomull!—— Grillparty! HAN kommer, DU vill vara lite fin? Semesterkassan är trots allt begränsad—–vad gör du? Jo, letar upp Loans blog från idag! Må vara att hon ljuger lite ibland….som nu….men det är bara för att få det att gå ihop på sluttampen!! För visst accepterar ni att jag döper om den här 4:e juli dressen till NORSK SOMMARKVÄLL och den andra till EFTER FINSK BASTU? Jo då,  det gör du när jag viskar i ditt öra att du kan välja en av dom, gratis! Och du! Väljer du den BLÅ/VITA….njut platsen där då…SANTORINI….jag har bloggat om den tidigare men —–har du besökt den? Det har tillkommit en hel ny shoppingarea där i dagarna på den gamla parkeringsplatsen!… Vill du ha den  RÖD/VIT/BLÅ…åk då hit—slurl…..den andra…ta dig hit, gå med i gruppen först, kommer inbjudan på platsen och resan går via denna  slurl! Känner du för nåt ännu mer färgsprakande till sommarnatten? Hämta det här  hjärtat på denna slurl….och du kan byta om till detta—det med  GRATIS! Ja, GRATIS ÄR GOTT! ……. Vill du istället ha nåt skönt i svart/vitt….ja, då erbjuder jag denna! Bara att hämta på slurl! Håll tillgodo, njut, sänd mig en varm tanke ifall jag fortsättningsvis får skaka galler på Hinseberg kvinnofängelse, förresten vad är det för tönteri????? Fängelser ska vara 2 könade…*sitt kvinnofängelse* har man väl utanför murarna, ifall man nu är så  dum? Ta upp denna könsfråga Vanadis! Undrar om det fortfarande är hårt bröd och vatten som gäller i fängelset?????…bra bantningskur, säger jag, ifall brödet kommer från Boliglaget på Gantbryggen i Norge….slurl…. och är bakat av Farbror Edelman,kan varmt rekommenderas!–(Attans, där fick jag väl till det Långemannen?)

