Boliglaget öppnar på försök

en butik i Norge….ja, länge har tanken funnits….varför inte försöka samla lite av det fina nordiska som skapas i SL? Många har inga egna butiker eller finns på MP, många saluför sig inte, många frågar….”men Guuuuud, var har du hittat den?….eller de?….eller den?”  Jag har kontaktat några som villigt ställer upp, kanske du med är intresserad och hör av dig till mig? Förutsättningarna är följande…..jag söker sånt som passar i och kring våra Scandinaviska hus i första hand, ja även husen är välkomna! Vi erbjuder plats i detta söta hus i NORGE och eftersom det är BOLIGLAGET som ordnar detta så är det gratis för dig som vill vara med, vi bjuder på hyran,  ifall du är så snäll!

3 responses

  1. Inte ens kommission?
    Det finns på flera ställen, tyvärr oftast med dåliga lägen, säljaren tar mellan 10 och 50% av varans pris till kostnadstäckning. Bra för oss som kanske bara lyckats tota ihop en t-shirt eller så.
    Lyckas jag göra något säljbart och får plats skulle jag låta 10% gå till t.ex Världens Barn eller Radiohjälpen eller så som tack.

Kommentarer inaktiverade.