Kritik mot Norge!

Det här är ju känt som en ärlig blog där man även kan och får höja en kritisk röst och där enbart anonyma kommentarer tas bort. Ja, tycker om när det blåser lite och därför postar jag dagens kritiska  brev.

——Kära Bloggerska!

Jag har följt din blogg en längre tid  men tycker du har  fel om Norge. Norge uppvisar inga större framsteg, tvärt om. Man har tagit bort det som varit bra och inte ersatt det med nåt bättre. Har du inte själv frågat dig varför så få INTE fick lunginflammation  av alla ofrivilliga bad vid Bryggen? Jo, man använder  Bryggen som pissoair och har så gjort sedan toaletterna i centrum och på Bellas Bistro försvann. Bella’s som var kända för sin oxfilé och bästa toaletterna i hela SL,

det är ju skandal! Inte konstigt att vattentemperaturen stiger? Jag tycker det är rena forntiden att det får vara så. Damerna får ju kissa buske utanför Gennies och killarna i smyget längre bort. Fast dom flesta bara orkar att ta det direkt i sjön.Jag vet att det finns en toalett uppe vid Garborgtunet, men dit hinner man inte när det tränger på och dessutom så finns där inget toapapper! Ja, du kan se på bilden jag skickar med så sunkigt det är där.Kan du be dom göra nåt åt det annars så går jag ur gruppen och baktalar dom! Annars så har du rätt i det mesta du skriver. Hälsningar *Kissnödig svensk*

Jaha? Vad säger man? Klart jag kilade dit och kollade. Så mitt svar får väl bli….Kära *Kissnödig svensk*!! Att du  är helsvensk märks tydligt 🙂 på ditt klagande. Jag uppsökte toaletten på Garborgtunet, den är ju i perfekt skick!! Mitt råd till dig blir….nästa gång du besöker Norge, ta då och sätt  på dig dina linser och ta med din festblåsa! Välkommen tillbaka!

2 responses

  1. Hva i alle dager..er toalettene borte? Det står ikke noe om det i kommunestyrereferatet. Jæævla gubbevelde, det er vel Gubben som vil ha all trafikken til Møkkfallet 😉

    • Misstänkte det jag med men vågade inte skriva det till den kissnödige, och ock ock ifall hon hittat dit och titttat ner :O…eller ännu värre….trillat ner!

Kommentarer inaktiverade.