Så rullar då sommaren på

midsommar strax över och idag blir det mest vila och några strandhugg innan kvällens festligheter bryter ut i Norge.Det blev en hel del dans kring stången i SL, dels med goda grannar och dels på Kicki’s brygga där kameran totalt svek mig 😦 Lite vill jag skryta om grannen, Rozzanne, hennes miljöer är flitigt fotograferade och besökta. Inte illa att få vara med som omslagsbild på tidningen Primperfect och i uppslaget också….jo där syns lite av Scandinavia med 🙂 !  Lite ut i vida världen bar det också, Rozz tog mig med till FairyTales in 2012 som verkligen tog ett nytt grepp på —-hur att exponera sina varor! Du hittar slurlen här! Skojigt med lekfullt och en hel del snyggt att se också….och udda saker, man blev faktiskt glad av att gå där! Så nu ser vi fram mot kvällen och då glädjer jag mig verkligen mest till att få höra vad detta trevliga paret kommer att presentera! Kommer du med till Norge ikväll? I såfall är du så hjärtligt välkommen!

2 responses

Kommentarer inaktiverade.