…tänkte…jag tar en snabbrunda på torget..

…köper lite billiga primörer innan dom stänger sina stånd….och kanske lite färska räkor eller varför inte  sprellandes fersk fisk….för det bör ju finnas  borta i Norge? Men istället så hittade jag en stooooooooooooooooooor seglare…..flott som bara den, från Motor Loon, hm…min danske onkel :)!!!!!!!!…… Mia har bytt skidorna mot segelbåt! Snyggt omgjord av Slayer…..jaaa, riktigt representativt för SN!!!! Det bör firas, tänkte jag och började dela ut ballonger och  spunnet socker som extra lördagsbonus! Då dök hon upp, vår ene landägare, på fin cykel och fullastad lika fin cykelkorg——-finns fina cykelvägar i Norge! Mia själv rekommenderar den till Miklagard och då gärna i sunset 🙂 Bråttom har hon, Mia, dessa dagar…..for vidare och förbi sin fina båt…..kunde inte hålla pekfingret i styr utan klickade på den!!! WOOOPS…så sätter den segel och far iväg som en oljad blixt dit den INTE skulle!! Men lugn Mia, större seglare än du har gjort värre färder—-och det UTAN segel,……. menar nu inte mig…..utan en som står mig mycket nära! Här ska du få en hittills opublicerad bild av ett tillfälle! Men berätta det inte för honom! Hehehe coola Mia slängde en blick på båten och cyklade lugnt vidare,…..så kan det va i SL.

