Idag så ska det inte bli ett ord om Norge!

Det ni!…..men, så är jag ju bra på att ljuga med….lite ska det bli….som en V A R N I N G ! ———Flyg aldrig med SNAS!—Trots ny fina startbanor!  Dom kan INTE hålla ordning på ditt bagage—–dom dräller det lite överallt i Norge!Ja, ser ni, slarvpellar är dom….för ända ut på Bryggen hittade jag bagagerester!!! Nu har jag varnat er! Och besök INTE internetshoppen på BRYGGEN,

den som Zapper Marat har….lova! Varför? Jo för han har en nostalgibildvisning….man kommer inte därifrån! Man minns, skrattar och funderar,…..var det så det var…….såg man så ut…..men kära nån då, så fort man glömmer! Som denna bild———–trodde man nånsin  HON skulle växa i sina skor????? Hon skulle ALDRIG klä sig så idag? Härlig skrattvarning!!!  Däremot kan man gärna besöka det relativt nya galleriet!Kanske du vill äga Bryggen på din egen vägg?

Galleriägaren heter Janusz Quarts-Troglodite…hoppas jag fick med det rätt?….dessutom nyinflyttad…ja, en man med smak….lagt beslag på en av de bästa tomterna!

Vad sägs om den här viewen när man kommer hem om kvällen!Nära till jobbet och nära ut till vattnen vid Snug Harbor och Blake Sea…dessutom så tjuvfiskar han, tror jag—trodde bara det var vi som hade fiskekort? Men kanske han kan få det för visst ser man en scen där……han kanske bjuder in till nåt….med tiden? Ja, just det—-det skulle inte handla om NORGE idag….bara en liten varning! Så istället så åkte jag till svenska vänner och  lördagsmorgonsnöjet *MELODIKRYSSET*! Trevligt, som vanligt!

2 responses

  1. Tack för er gästfrihet, jag är mycket glad över att vara här, jag hoppas att du gör regelbundna fina konstutställningar, tack Loan

Kommentarer inaktiverade.