God morgon bloggen !

Positiva Loo har vaknat……hon som fått så mycket käft av sin partner senaste tiden för sin negativism! :O Kan dom inte lära sig…-manfolken-…att inte ta allt sååå BOKSTAVLIGT??  Ifall jag HATAR grönt så menar jag väl inte att det ska utrotas…typ? Killar!!!  Om jag säger…fyyyyy så fult….så menas det bara att JAG inte vill ha det…..uff, fy så  han gått på mig. Och ändå har jag ju rätt! Jag har alltid rätt…..som när jag nån enstaka gång har fel då…..som det här med vårt nya ytterområde som JohnMalone2 så rätt påpekat till Loungelion!!!!~~~~ Hello, John, and welcome to my blog!! 🙂  Nice to have one from Snug Harbor in  Zoooooomarin!~~~~Jo, John påpekade stavningen, många är vi som fått den om bakfoten eftersom vi tänker RL! Men korrekt ska det vara så det heter SNUG HARBOR och BLAKE SEA! Snug, ja…såg att dom också hade fått oväntat besök av främmande makt…..precis som Norge…..dessa jävla spioner som smyger sig in så diskret så dom tror vi  inte ska upptäcka dom?(Tack för bilden Tor G….missade den igår) Snuggarna har i allafall vett att sätta upp kanoner, jag hittade inga i fredliga Norge men jag hittade Gubben Longfall vresigt jobbandes med sin motorsåg…välkommen tbx Njorl och Mökkafallet!!! Sätt nu upp dina kanoner!! 🙂

2 responses

Kommentarer inaktiverade.