FÖRLÅT intrånget, du i det fina vita huset!

Det var inte meningen, skicka räkningen till mig….nej….sänd den till Loungen!! Allt är ju hans fel, jag felar aldrig! Men krocken med din lampa…..den var inte snäll!  Jag är inte bra på att köra, inte nåt fordon, jag kan ju knappt gå….men Loungen gör det bra!   Härom dagen hade han skaffat en ny Vespa…. ”den heter så efter det italienska  ordet bi….sa han upplysningsvis” ….och den var G R A T I S !!!…du kan få den på MP via denna länk. Så han sa,” hoppa på”….sen startade han….inte lät det som ett bi inte….det lät som en trasig skördetröska!  Men….WOW…så den var trimmad!  Över stock och sten gick det, ja över korall och mellan fiskar  och en tripp till Norge’s nya DRIVE IN kyrka! Fy dig Longemannen, så gör man bara inte! Så jag hoppade av, köpte en egen
…..tog en runda och sedan hem och höjde livförsäkringen och plockade fram trampcykeln.

4 responses

Kommentarer inaktiverade.