Ingen bra start för Loungen…

i Snug Harbor! Han förolyckades, men hann först berätta var kassaskåpsnyckeln fanns hemma på Scandinavia! 😀  Och med plånboken i handen så hörsammade jag en kallelse från Rozzanne samtidigt som jag i bakhuvudet visste att jag måste fixa badkläder till Moster…..så, ja….varför inte Paris!  ÅÅÅÅååå det är en massa att tänka på nu när man flyttat. :O….och Farbror hade IM  om bättre klädsel till *tanten* och kommit med förslag och ville ha pengar :O….och visade hur han ville ha henne på bild 😛  Snuskgubben! Nej proper ska hon vara, kanske lite så här? Men då kom Rozz på att hon nyss sett detta! Och skillnaden på dom 2 bilderna var = 400L…den till höger GRATIS om man gick med i gruppen! Vilket fynd alltså! Vilka klipp man kan göra när man sitter på Café i Paris!! Du kan hitta klippet här…inte minst solhatten med hårscarf är värd resan dit tycker jag! Jo, jag blev så generös så jag gav lite allmosor med, rätt bra att vara stolt svensk på vår nationaldag! Grattis Sverige !!

2 responses

  1. Jaaa, Stakkars Lången, han tålte ikke å ligge på solseng og klarte ikke å komme seg opp på to bein da vi havarerte. …Jeg synes nok Snug Habour har skrytt på seg vel mye, med problemfrie simgrenser.
    – Men å få cruise med Slayers Yackt! Åh hvilken luksus! ;D

Kommentarer inaktiverade.