Han som jag delar adress med,

han,  Långemannen….han har inte alltid rent mjöl i påsen. Nej, tro inte det! Svälj inte att han är artig och välklädd och tro inte det automatiskt innebär att han är en bra man…..han smyger med saker också. Jodå, men sånt brukar komma fram….förr eller senare. Fast denna gång så passade jag på att smyga jag med…..med det jag fann. Titta här….ser ni…..nåt som sticker ut en aaaaanig?????  Jag såg det och fick iallafall ilningar av lycka…..vad kan det vara, vad är det värt? Finns det mera? Joooooooodå!!! Och väl lagrat, över 2 år gammalt! Han jag delar adress med är en simpel P R I M G Ö M M A R E !!!!!  Sen svamlar han stort om att det är besparingar till pension och sånt, fattar han inte……man ska leva nu! I allafall så kom det till bra nytta 🙂 Omgående så installerade jag vattentoa och tvättställ för dom 2 primmen!!! Ni vet det är lycka, slippa tassa ut bakom knuten mitt i natten! Verkligen något vi längtat efter men inte haft råd till när vi nu i vår rustade stora huset. Vi hade bara till målarfärg  och tapeter!  ”MOSTER …..MOSTER”….jag har ju sagt….. ”sätt inte upp några lappar, han blir bara galen och ger igen!”Men hjälp……. oj, oj, oj…..vad är nu detta…………Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej…..vad ska han säga???? Attans! Hoppas vi har en våd kvar! 🙂 !

