EM, din lilla fresterska…..

…du fick oss verkligen att ta oss vatten över huvudet, och jätteskoj var det 🙂 Alla dom här spontana besöken i SL är så roliga……som när Em, en av våra trevligaste grannar, kvistar över, slår av en prat och delar med sig av sina tokiga infall. Härom kvällen när jag skulle plocka in en blåklintsbukett till helgen…..då kom hon som en silverskimrande sjöjungfru! Så vacker och med böljande graciösa luftrörelser, ja, det spratt i hennes stjärtfenor av livsglädje! ”Du kan med få” sa Em, ja, Långemannen med när han kommer, och det är  G R A T I S !” Ni vet hur det trollordet påverkar mig?  JAAAA!!! Klart jag ville ha! Omgående! Och inte bara i silver utan i 3 färger till och med AO i! Åk du med och skaffa dig…..och stiger du sedan i vattnet på platsen så hamnar du i en vacker värld där du kan rezza din nya outfit och träna lite eller gå direkt in i danssalen och bara njuta av vattendanserna!….GPS…. Och du vet ju vad vattengymnastik gör med kroppen så här inför badsäsongen? U N D E R V E R K ! Och för trötta stela lemmar……jaaaaa, vi ska ta med Moster och Farbror dit :D. kalla det rehabilitering! Få dom att må bra och glömma bort sina negativa  jag! Kanske Moster kan lära sig använda stjärten istället för ekan när hon ska dra till Norge eller Snug Habor för att handla i framtiden? Jag menar…havet är djupt! 😀 och förresten så har jag nu sett att köra båt DET KAN DOM INTE! Moster kan nog ge dom privatlektioner! Även i Snug Habor finns en fin undervattensplats för dans! Så nog ska vi slå med våra stjärtfenor i framtiden, eller hur Em?

One response

Kommentarer inaktiverade.