HALLELUJAH!!!!!!………jag är inte ensam!

Så befriande! TÄNK…det fanns fler som led av samma åkomma som mig!

Det är som en sten fallit från mitt bröst, tack för kommentarer och tack för IM! Och tack du lilla norska ängel som tog mig till ett ställe där det fanns boxar för organiserande av sitt inventory! Och stort tack du som IM mig och sa att jag nu borde få FRIKORT av Linden, vilken härlig tanke! Stolt kan jag nu presentera mig…..”Jag heter Loo, och jag är en objekt- och prim-missbrukare!”   Hela dagen igår gick i ett segerrus över mitt mod och mina goda föresatser. Här ska STÄDAS, här ska SPARAS. Ja….i jättemånga timmar! Nästan ett dygn…..men så hamnade jag här och såg detta..(ja, inte kan jag motstå sniglar som gömmer sig i lerkrukor) och detta….( REA! :O ) och mera…(eller fågelholkar i blomlådor)…….och mera………ja, jag FÖLL stort. Och när jag ändå föll,hahahaha, då passade jag på att ligga och njuta doften av nytvättat och inte bara det……ljudet av att tvätten fladdrar på klädstrecket! Det är lycka det!! Och lite bus hittade jag med, fast det får ni inte veta om IFALL Lången läser bloggen innan han loggar in! Så det var bara tbx till Scandinavia, jaga prim att lösa in…..ah, knöck lite inne hos Moster, tror inte hon ser konsten så jag tog bl.a Kalle-tavlan…fniss! Fast….till helgen ska jag städa, eller efter, kanske,om jag känner mig motiverad! Tills dess så njuter jag våren! Gäller att passa på….

4 responses

  1. Haha, jag har 26.000 prylar i mitt inventory, ungefär 25.000 för många, och jag är i rask takt på väg mot 30.000.
    -Många klagar över att Linden Lab ”snattar” i deras inventory….i mitt kunde de gärna få snatta lite till.
    -Kanske dags att öppna ”second hand butik” i SL…om man nu kan skiljas från lagret 🙂

  2. Jo du, det fanns en second hand i Norge tidigare, bakom husen på Bryggen….men tror det var mer prim som gick åt än det kom in Lindens! Men säg till om du öppnar en, jag kan donera en 60.000 saker!!

Kommentarer inaktiverade.