Han har en annan kvinna, och det är Gittrika’s fel

……..ja, jag har ingen skuld alls i det! 😦   Jag är mer eller mindre utmanövrerad, har till och med fått bygga om på Scandinavia bara för att HON ska få plats. Nja, inte Gittrika då, utan den nya, Jenny!…(jag tänkte ju inte nämna några namn men där försa jag mig ändå och hittar inget suddgummi)…….. Jo, framkomligheten dög inte åt HAN på Scandinavia, han kunde inte gå fram fort nog, sa han, mitt i ansiktet på mig 😮….så jag fick flytta campingön från Sundssundet mot Heim. Sabla jobb alltså, tror vi förlorar kunder på det. För vem vill campa med kanonerna från Eidsvoll riktade mot sig när dom istället kunde somna gott av fin harpa ljuda från Suntak’s kyrka? OK…en aning mindre måsskrik då….men det tycker jag är charmigt.

Och allt detta efter att Gittrika FÖRLETT Loungen med denna blogg! Och inte nog med det….allt annat som detta har fört med sig….ni vet…1 olycka kommer sällan ensam…..nya redskap har tillkommit…..så jag har fått BANTAT….ja, bantat prim, ni vet ju hur svårt det är…… rent ut sagt  förbannat svårt och ångestladdat. Men i allafall så   lyckades jag banta lite samtidigt som jag la in en liten pik!! Nån glädje skulle väl jag med ha av det hela? Inte ska man väl bara le sött och låtsas som det regnar när man blir ersatt av en annan kvinna? Jo, se vad jag lyckades med….böt ut vedleverantören mot en ny modern en , sparade prim och vips kunde jag lägga till en söt, nyfiken ekorre med! Veden här är i ett paket, 3 olika objekt och copy…men säg inte det till Långemannen, han behöver motionera direktörsmagen….misstänker annars han bara tar av den färdigt staplade :-(…han behöver svettas liiiiiiiiiiiiiite! 😉Visst…jag delar med mig, här hittar ni leverantören. Jo, Jag blev så glad att jag av bara farten unnade mig nya sommarskor! Dom här! Vet ni vad, berätta det för ingen, men dom är gratis! Jaaaa!  Gratis är väl gott! Och det medföljer HUD för fotfärg och en massa nagellack som bonus, och inga liktårn eller hälförhårdnader! Visst blir man glad?? Unna dig dom du med…åk bara hit, klicka på den där subscribegrejen och sedan är det gåva  no 1 där på listan! Jo jag blev så glad så jag bara måste ut i solen nu….här i mellansverige så skiner solen och systerdottern Emma vill att vi ska leta liljekonvaljer , hittar vi inga så går vi väl in här och plockar en bukett? Wow, we love Second Norway och Scandinavia där dom redan blommar!

One response

Kommentarer inaktiverade.