Som den vänliga själ jag är

så bryr jag mig ju inte ett skit om att NÅGON totalt glömde bort mig……neeej…..jag säger  istället så här …….tänk Loan…. att du har nått denna höga ålder i SL, så kul!! Ta nu och unna dig nåt extra….bara för att…..ja, du vet! Och grattis på dig stumpan….grattis och stor kram! Klart jag gjorde det!! Och när jag så bläddrar på Marketplace vad ser jag inte om inte en STORREA på jaaa….ni kommer inte att tro mig…..men det är sant!! Färdig på burk i marinad, fransk olivolja och vin!!! Så billigt så billigt, vilket fynd!!! Jag bokmärkte sidan ifall nån vill ha den….hör av er bara!! 🙂 Nåja….jag såg ändå till att kvällen blev trevlig…ett besök på Grodan för att lyssna på FanFan ökar alltid på humöret och därefter en sväng till Bell’s  kulturcafe där man hade en trevlig musikal & operettafton med dans! Under dansen

så blev jag lätt nostalgisk—-man brukar bli det på födelsedagar och jag tänkte på en blog av Moster, skriven för 2 år sedan och beslöt mig för att göra ett test………hur pass hade NÅGON utvecklats de sista 2 åren….jag har bara blivit allt bättre, mognare,…….som ett årgångsvin….men han? Så raskt hem och obemärkt placera lite ägg till en ägghunt…..klarar du den så är du förlåten till 50%, älskling….förlåten men det är inte glömt….

3 responses

Kommentarer inaktiverade.