3, 3:a,—-vi kom TREA!!!!!

Herre Gud och herre Linden!!! Vi——KRAKEN med CREW —–från lilla Norge-Sverige kom trea, enligt den tyska juryn, vid den stora  KARNEVALEN i Köln!! HURRA för oss,   dessutom vann vi inofficiellt *Det stora bullerpriset*—- Ⓚ ⓇⒶ Ⓚ Ⓔ Ⓝ  №⒉—<º))))><.·´¯`·.KRAKEN CREW!! .·´¯`·.><((((º>— ☺ ☺ ☺PLUNDRA!!PLUNDRA!!PLUNDRA!! ☺ ☺ ☺—- + *SPORTSMANNAPRISET* och Em fick *kvalitetspriset* som första avatar som överlevt att bli överkörd av FEM bilar på autostradan!!! Jaaaaaa….jag säger bara det—och Reven fick priset som *vackraste SKÖLDMÖ norr om Alperna*!!—VI KAN!!!—vi här i NORDEN!!! Vi är sååå in i NORDEN BRA!!!!! —-förlåt om jag skryter, men detta var såååå  jäkla roligt!! Högtidig prisutdelning igår i KÖLN—och vi sög åt oss varje ord och snart, snart, snart kan ni på YOU TUBE se det med egna ögon…vi….dvs jag….återkommer med det! Och inte nog med det….när vi IM:ade Vickan och Daniel om det så blev dom så till sig i trasorna så vattnet gick och vi fick en ny KRAKE….en riktig (…nja…riktig och riktig då….genforskare får förlåta mig) prinsessa!!! Så kan det gå när Kraken är framme…..hahahaha trea…trots tyskarna satt upp henne bak-och-fram på röstningsplatsen…..hahahaha…..BANNE MIG HON HADE VUNNIT RÄTTVÄND!  Hahahaha! ☺ ☺ ☺PLUNDRA!!PLUNDRA!!PLUNDRA!! ☺ ☺ ☺

