Som ett brev på posten….

…kan man säga så om saker som dimper ner till en i SL?…men ni vet vad jag menar?? Om inte, så menar jag i rätt tid, överraskande och kärt så skickade Kaja Lurra mig en gåva! Precis när vårdepressionen lurade bakom en björk, precis som Långemannen grävt om komposten bakom Mosters dass och lagt fram fin, mörk, fet, fortfarande stinkande och lätt ångande jord vid häbret….precis som jag pratat om lusten efter krispigt, saftigt grönt…..jaaa…då kom den…..kärran från Kaja!!! Fylld av blåaste blåa lavendel, soligaste gula solrosor, krispigaste påskliljor, krysantemum och rosor!!! Röda….kärleksröda, som påminner mig om att snart är det ALLA HJÄRTANS DAG och i år är det SKOTTÅR! Den är så fin och jag blev så glad!! Glad Loo vill ju göra andra glada med….så nu står den i Centrum i Norge med och den drar bara 20 prim, den doftar vår och sommar, den lyser upp!! Undrar om jag inte ska sätta en vid Bella’s Bistro med….kanske krögarn då får fart i grytorna och bjuder härliga vårprimörer? Tack Kaja!! :D!!!

2 responses

Kommentarer inaktiverade.