Inte för att jag har något att tillföra

men skrivklådan har nått den gräns där handen måste testa om pennan fortfarande har blyerts och om jag fortfarande klarar av att skriva. Jag har haft en lång skön vintervila, legat i mitt ide, gluttat upp nu och då….läst en blogg eller två, irriterat mig på datorer och viewers, kraschat sönder vart enda ben i SL…varit allmänt irriterad över att inget fungerat…glatts över att en pompös kruka krackelerat…synd när inte *glasyr* håller,(..ooops, min elaka gen) 🙂 och igår drog jag faktiskt på smilbanden inne hos SVEN  IDYLL. Han har rätt i mycket. Och snabbt som attan så plockar jag fram vattenfärgerna och kallar även mig för KONSTNÄR! —- förresten—-en som är det på riktigt alltså måste ni kolla upp i veckan! EM ARABELLO! JAAAAA….underbara bilder fick LÅNGEMANNEN och jag en förhandstitt på igår på YADKIN! En röd lapp fick hon av mig på sin vedstapel…den gillade jag skarpt och den kommer inom kort att hänga på en SIM nära dig….ja, alltså i SCANDINAVIA! Vilket år,  hörreni ni??…… :O….först cbreak med sin fina utställning och nu kommer EM!  Vad vi (ni)  kan!! Och så kul att det händer annat än repriser…eller hur SVEN? Dom är duktiga IENDI med sina Lakejer!! Och AWARD ska snart utdelas!! Vilken bra grej!! För finns det några som behöver få lite extra rampljus så är det alla dessa avatarer som skänker av sin tid för att förgylla vår tillvaro i SL. Men kom ihåg….det är inte bara applåder och strålkastarljus dom (vi) behöver..det kostar Lindens med….så generöst med dricks är ju en annan form av uppmuntran, uppmärksamhet på Bloggar en annan…..som BLANCHE sköter så bra… och inte minst att du som gillar det du ser och besöker säger att du uppskattar det direkt till oss! I NORGE så har våren kommit…och för första gången i  SL så tyckte jag den kom för tidigt!!! Men smarta MIALINN fixade ju det!!! Vad kan man inte i  Norge!! Mia fixade—-SEN-VÅR—-på Scandinavia….så lite frost och snö har vi kvar :D—–underbart!! I *köpa-kläder-tarmen* har det börjat rycka igen….vårmode…..jag tänkte….en vår i  mesh?? Nå, ja….lite kluven är jag. Kluven över att inte alla kan se vad jag har på mig, kluven över att passformen ändå inte är så mycket bättre men rätt nöjd över texturerna. Vårmodet….jaaa ni…..inte tänds jag till inköp om vi ska ha byxor med dasspapper i? Ja? För är det inte lilla LAMBI om tittar fram? Ibland är SL inte klokt!! Fast ändå att skratta åt! Förresten, skaffar jag dem så kan du få dom som ju du så gärna vill ha (blink) Lången….dessa… oj, vilken vår vi kommer att få!! 😀 Och vill du ha denna kropp??? Ställde mig framför helkroppsspegeln hemma och kollade likheten——måste säga som sanningen är till LOUNGEN…. ”det är något fel mellan benen på mig älskling….(med)…lol…tycker du jag ska söka för det??

 

