Ingen var väl egentligen förvånad

i Norge när det visade sig att Em var Lucian? My och Mialinn är det inte så lätt att ta efter, men hon visade sig vara ett rätt val. Alltid vänlig, ambitiös, envis, glad och som jag tidigare sagt….en bra benstomme har hon! Därtill träningsvillig…vilken gång!! Du var strålande vacker Em med din bricka och dina lussekatter som du generöst bjöd publiken på! 🙂 Och ni andra tärnor, stalledrängar och pepparkaka…ni är bara bäst…vilken blandning av Norge, Sverige och Tyskland! Vi saknade dig Xatlan……hoppas du är tbx nästa år igen..nu fanns du med i kläderna, som vanligt! Idag vidare till Munich och krubban där…kl 19.00 vår tid så går vi den korta sträckan och glänser för dom! Vill du se oss så finns vi här!

Iendi och Selma underhöll publiken på sitt vanliga braiga vis…dvs…nå ja, Selma var rumsren…..  hon iklädde sig nämligen en ny roll….folkupplysarens! Jag lärde mig en del nytt om Lucia! Det var skoj! Tack goa vänner för att ni ville vara med 🙂  Benno Sands hade svårt att komma in till sin egen konsert, han fick vänta och vänta och vänta i luften…just då var det 88 st inne och med lite list och mutor lyckades han passera Tullen…..Mialinn viskade mycket upphetsad…..  ”Smör, Loan…han tog med sig smör..tror du jag kan få ta hela partiet?” Så med pengarna på bordet rev Benno ridån och konserten var igång! Jo, jag tycker dom gav järnet och mer därtill! Både dom och ni i publiken! Tyvärr så blev det ingen simkrasch…så var det lyckat?? Och inte blev det många bilder för visst var det laggigt…jag gick under isen några gånger…men där hade fiffiga Mia lagt ut TP så man kom upp igen….och självaste Lucian fick datorbryt…men det syntes att hon tränat på det med….se bara bilden…se så elegant, diskret hon ansluter till sina tärnor! Det kallar jag Lucia det!!

Bilder mestadels loungelion

One response

  1. Ja, Loo, den kvelden var en flott opplevelse! Takk til dere alle som har jobbet med forberedelsene! Jeg var litt bekymret for den store råken, og var glad da Ey sa han skulle lage et gjerde. Men likevel greide du altså, Loo, å dette uti flere ganger. Takk til Mia som la ut TP – ”redningsbøye” under isen.

Kommentarer inaktiverade.