Har du gjort din önskelista?

Tänk på att Tomten behöver tid att hitta rätt sak på rätt plats till rätt pris och allt det där. Min önskelista kan tyckas tråkig…..men det är faktiskt saker jag vill ha…men inte kommit mig för att köpa själv! Här har du den: så ska jag ange var man hittar sakerna och lite om cirkapriser och kanske nån motivation!

MANDOLIN  Cervera kostar ca 300:-,  enkel att ta fram, enkel att sköta….och tänk bara att snabbt göra sina egna rotfruktschips! Mums!

FOTVÄRMARE  coolstuff  kostar ca 300:-…jag måste bara få dom!! Kör dom i micron, håller värmen i 45 min….åååå tänk bara på landet  nu i vinter!! 🙂

ÄGGKLOCKAN Designtorget ursmart i en stor familj där alla ska ha sitt ägg personligt kokt. Kostar ca 100:-

STEKTERMOMETER    ca 200 :- på CERVERA, ultrasnabb!

STOR VITLÖKSPRESS, rostfrifrån Granit  kostar ca 140 :-, klarar av flera vitlökar åt gången och även att pressa ingefära, maskindiskbar.

NYTT RIVJÄRN  och det ska vara Microplanets!!  Typ zestjärn.Kostar 160:- till 180:- finns här eller på Åhléns, NK och Cordon blue

Sen…är jag kanske nöjd?? Nja, vill nån ge mig en god JULSNAPS…så inte tackar jag direkt nej, gärna denna!!

