Ja, jag vill leva, jag vill döööö, i Norden!

Men  vad fasen tar det åt mig idag då, undrar ni? Jo, dels har vi Landägare som skickar hyresreduktionslappar istället för hyreshöjningar!!!,–det ni—-dels har vi medlemmar i Boliglaget som är så generösa mot oss och dels har vi folket i Second Norway som ALLTID backar upp oss!!Och alla andra!!!! Kan man vara annat än lycklig då? Vi har haft en maskot sedan 3 år tillbaka—-Joan Randt’s fina JULBOCKAR, dom finns på plats som ni ser…men ytterligare har tillkommit…..när vi landade in i morse så hade Reven Rocsa ställt upp ett koselig LUCIATÅG i öppningen mot isbanan, gissa om jag skrattade när jag såg deras namn!! Och sen kan dom sjunga!! Och inte nog med det, ett förälskat NISSEPAR står där och pussas! Och Rozzanne kom omedelbart jag frågade med BJÖRKRIS till bastun! DJ Alfdeejay Cooper, som ska DJ på en av våra isdanser…ja, han erbjöd den fina julmusiken som du kan lyssna på när du handlar på marknaden! Och Thorsten, DragansVarg, kom för att rezza sitt bord, huttrade till och sa…. ” huwa här är det kallt Loo”!…och gav oss en årsförbrukning av huggen ved!…… Ja, det är bara ett smakprov…..alla ställer upp och ger en hjälpande hand…..och då är det  GÖTT ATT LEVA!

