Lyckliga mig som har en sån supporter!!

En som förstår mig fullt ut, en som stöttar mitt SL!!! Jag pratar INTE om Moster, utan om den lilla flickan som strax efter 5 i morse kröp ner i min säng! Emma, ljuvliga Emma!!! ”Nu du går vi in på SL” , sa hon konspiratoriskt, ”och hämtar hem den!!” DEN,….ja, den som jag så absolut skulle ha….den som är helt omöjlig att bära i RL….jag skulle bli skjuten på öppen gata!! 😀 Den, som min granne i SL kommit över före mig :O…..ojj…hade det varit i RL…då hade jag fnyst till och bara glömt den! Så…..vi satt oss tillrätta med fler kuddar bakom ryggen, makade oss tillsammans, 4  mandariner och en servett joinade oss, vi förberedde oss på ATTACK! VINTAGE igen….lite bättre idag 🙂 och med  änglalikt tålamod och skicklig kameraföring så var den min!!! LOL! HURRA! Sen infinner sig det där uuuuuuunnndddeeerrliiiiga……jag VILL INTE PROVA!!! Nej! Jag vet inte om jag vill suga på karamellen eller om jag är rädd för att bli grymt besviken?? Men här ser ni en bild på objekten 🙂 Visst är dom att dö en smula för? När vi ändå var inne å passade vi på att ge Moster nya kängor….julkängor för bara 80 L! Med eller utan polkagrisklubbor….ojje Emma var imponerad!! Godis hängandes på kängsnören :O och valfrihet att ha dom eller utan?? Du med kan hitta dom här! Moster behöver vara bra skodd nu till julmarknaden……jag tror hon ska sköta om glöggståndet….vi törs nog inte låta Farbror göra det….han får nog sköta städningen, som vanligt! Moster har fått en ny så fin rollator, ja hon snubblade över nån gås hemma på gårdsplan och bröt lårbenshalsen…….men nu är hon på G igen! Lite fetare men lika grinig…hm 😉 Kanske jag ska locka med Långemannen Menshunt idag?…den har nyss börjat och verkar ha en massa fint.Annars vart det en kort men trevlig kväll i SL igår….RADIO EY var glädjande nog i luften!! Så efterlängtad och full med finurligheter, information och glad musik! Ha en bra söndag, önskar Emma och jag!

