Lördagsmorgonsirritation…ja, allt i ett ord…

…bara för att markera irritationen. Men varför det då??? Jo, för att jag trodde jag skulle lura dom…..dom stora LAGGBOVARNA….du vet dom? Dom som går på modemässor som JAG sett fram emot….iklädda allt dom har i inventariet som genererar LAGG……. OCH DET FÖRE SEX, EN LÖRDAGSMORGON?????? (…ja…klockan sex…pffffft :P) Jo, dom du vet med tagg över flexihåret som innehåller 15 ord…taggen alltså, med handväska och pälsbolero och svepande kjol med rysspyssvolangflexiblus och bling-bling  runt hals och i öron och skor som kräver stockings and leggings och gud vet inte allt! 😦 Dom! Jag är så uppretad så jag får inte färgen på texten att bli rätt! 😀 )….Jo, jag vet….den öppnade igår….jag kan lugna mig! NEJ, det kan jag inte!! Jag vill också se i början, precis som alla andra!! VILL, VILL, VILL!  Nu tänker läsare som är vän av ordning……men Loo då…..int’ ska väl du säga så mycket som skapar event i Norge som verkligen är laggiga? JOOOOOO! Det ska jag….och det här och nu! Jag är inte duktig på det tekniska….nej….men…jag har väl ändå lärt mig att många objekt på en sim som drar en massa folk som är iklädda en massa tingeltangel måste ge lagg? Så en modemässa med femtioelva butiker som riktar sig till framförallt kvinnor med en masa tillbehör….ja…det går ju inte! Kräv av oss…..kräv att vi ansluter till såna mässor i låglaggskläder ….skapa fina såna till oss som en gåva…eller mer klyftigt, ge oss en gåva ifall vi använder dom…kräv att vi anpassar oss…..ha STILPOLIS som snällt berättar för dig hur mycket lagg du själv genererar om du nu inte är så bussig att du själv tar ditt ansvar! SLÄNG UT BOVARNA!….lol….så tycker jag just nu kl 07.03…..!!! Var jag var? Jo på VINTAGE FAIR….finns 2 olika landningspunkter…till CLASSIC här,

….till RETRO här!

 

 

