Tack för tiden som varit Second Norway!

Ojje så jag kommer att sakna er!! Jaa, haft min bästa SL-tid hos er, med er. Bara så sorgligt att det tar slut nu. Om vi bara kunde göra nåt för att rädda det hela? Men, det är ju så….visar man ingen respekt så går det åt helvete….det har vi sett gång på gång. Jag menar…..arrangera såna fester? Ni borde skämas…klart som korvspad att onda makter drabbar er då? Överallt hämtar han in oss nu…ondskan!  😦 Och samma öde kommer Gitt att gå på Måndagsbörsen! Tro mig!! Och vi som tänkte ha julmarknad i  Norge????? Hur kan man bara göra på detta viset? Och tack Maw för hjälp med  bilder, du är en riktig goding!

11 responses

  1. Phuuu vad du skräms!!! 🙂

    Jag är inte så förtjust i julen, men helt plötsligt längtar jag!!! Julmarknaden i Norge är den finaste Julmarknaden i SL :)) Bara en månad kvar till den första december!! Ska försöka hänga på låset :))

    Kram
    Rultan

  2. Jag tror jag fattar vinkeln av ditt inlägg Loo.
    Ondskan finns och tar varje tillfälle att skriva nåt dumt som t.ex en fånig kommentar om Halloween på MB..

    – Jag längtar också till Norges Julmarknad, den är bäst!

    Framför vitlöken ;P

  3. förlåt, förlåt, förlåt ! 😀 Sanningen är väl närmast den att julen står för dörren med ett Second Norway och Boliglagpar som riktigt spritter av verksamhetsiver tillsammans med en massa goa vänner. Vi kommer som vanligt att servera allt, från julmarknad–>Lucia–>Julfestkonsert av internationell klass–>isdans under mellandagarna…….och kanske mera!!

Kommentarer inaktiverade.