Lättare ölskadad så anländer jag till brottsplatsen….

…den igår så laggrika Marknadsplatsen i Norge….det är dagen efter en lyckad OKTOBERFEST!! Tack trogna publik som tidvis fick trampa mer i sirap än att höja bägaren, tack DIE MINGARA för ert härliga humör och framträdande! Bilderna blev inte många, tyvärr. Norge ligger laggfritt, Münchenborna har redan städat….och jag sätter igång! Förvånansvärt lite skräp efter 48 personer….så det går lätt!! Nåja….vi  blev med ölhattar igår och alla var ”på örat”…kanske mest Rultan från Sverige  och ULL…. men vi mår fint idag…(hoppas jag?)… tack vare den goda  ”raphjälpen” vi också fick av bandet! LOL!  :)….vi lät ….urk ja….ännu värre!

Under städningens gång så får jag ett mail från vår Dronning, Mia. ” Loo, vad ska vi göra nu så vi inte blir soffpotatisar? Nu efter allt skördearbete har ju guttene sååå fina muskler!!” Det har hon ju så förbaskat rätt i! Så efter städning satte jag ut lite muskelbevarande övningar….håll tillgodo!  Det finns DRAGKAMP där du kan putta ner din motståndare i äcklig lera, det finns BALLONGER att fylla med vatten om du vill se en wet T-shirt på Mia eller nån annan läcker brud—-/se mig/!! Du kan ha SÄCKLÖPNING, KASTA HÄSTSKO, skjuta med pil och BÅGE…..och du kan SÄNKA NÅN I VATTNET med ett skickligt kast! Och tycker du det är för barnsligt…..då kan du klicka en lövhög så får du en rake/kratta och kan jobba dig till muskler! Jodå, det finns ännu löv att kratta! Allt detta bara för att vi i Second Norway är måna om folkhälsan. Mmmmmm….. så är det hos oss! Välkommen du med!

4 responses

  1. Hahaha Loan 🙂

    En helt underbar kväll, TACK så jättemycket för en underbar fest, som gladde mig väldigt väldigt mycket. Jag ler fortfarande när jag tänker på den… :))

    TACK!!! (Jo, jag mår alldeles utmärkt idag:)

Kommentarer inaktiverade.