Kurs med 2 övernattningar i RL

……….. me not like…..men faktiskt bättre än förväntat. Varför jag inte gillar det…..nej, jag är så egen-säng-beroende för att sova gott. Fast, i natt blev det ändå 3 timmars sömn….för här jobbas det in på sena kvällen och när man sen är totalslut så får man ett glas vin i handen, placera i ett rum med brasa och dämpad musik och förlorar tidskollen igen. Rumskompisen är en hurtbulle :(…redan ½ sju i morse  väckte hon mig med ett glatt budskap om strålande sol, härliga höstfärger, bra joggingterräng och med visdomsord som att… frukost smakar aldrig så bra som efter en motionsrunda. Jag var för trött att protestera och oss emellan så hade hon helt rätt! Frukost med utsikt över en sjö i sol och bakom ryggen ett dignande frukostbord!!! Nu är förmiddagens grupparbete över för min del och jag har 1 timmas paus innan det ska bli mer mat, föreläsning, kaffe, grupparbete, middag, grupparbete, kvällsmys. Ni ser, fullt upp!! Jag störs bara av att jag inte hinner in till SL för att jobba klart samtidigt som jag vet att Loungen sitter utan modem……men vi ska nog hinna med.

