I morse tror jag den kom….årets sämsta kommentar!

Att blogga har sina sidor. Alla är inte eniga med vad du tycker, skriver eller hakar upp sig på nån detalj! Javisst….så är det bara och ska så vara. Det tål vi. Men…..sen har vi det här med den mänskliga fegheten! Dom flesta kommentarer får vi på ett för oss ärligt sätt….med namn…..oftast känner vi till den som tycker något hos oss. Och tycka ska man! Och oenig får man vara….elak med…..BARA man står för det. MEN….fega elaka anonyma kommentarer   (länk till vad jag avser)…ja, dom säger det mesta om den människan som skrev den….vem du nu är. Fy på dig….så enormt feg du är…… för, är det inte så…. att du…..du….just DU…. ÄLSKAR DRAMA….och tar varje chans att dra igång ett….stackars dig som inga andra nöjen har eller som älskar att sprida din negativism! Men vet du….denna anmärkning såg jag på en blogg och tycker den är bra…..är den kanske skriven till dig??? Starkt, PetGirl, att behålla kommentaren….den som skrivit den hade nog inte räknat med det! Tyck vad du tycka vill om PetGirl Bergman…..men gör det inte anonymt….personligen så kommer jag att sakna hennes blogg, ifall hon nu väljer att lägga ner den. Jag tror vi behövs alla för att spegla SL! Men inte anonymt!

4 responses

  1. Bra att kommentaren publicerades så att alla kan se vad som egentligen döljer sig bland modererade kommentatorsfält där ägaren till bloggen får ta emot en massa skit från anonyma tyckare.
    Den som skrev den kommentaren (säkert inte den första heller för den delen) borde skämmas för sitt minst sagt barnsliga tilltag och fundera på om detta är något som h*n skulle kunna säga face to face till personen det rör. Om så är fallet, skriv då under med signatur istället – om inte, ja då ska man nog inte kommentera alls.

    //Stella

  2. Någon som verkligen läst kommentaren och sedan inlägget?
    Det finns absolut INGENTING i det inlägget som tyder på att personen bakom bloggen ska sluta. Hon skriver:
    ”Jag tänkte skriva lite om vad som kommer att hända med denna så igen välbesökta blogg. Tyvärr kom IRL mellan och mängder med mail av ”alla sorter” så – jag skriver det kommer snart.”

    Sen kommer det en elakt inlägg om att hon ska sluta????

    Nej, jag tror inte en sekund på att den kommentaren skickats in. Normalt brukar även så kallade Troll som skriver kommentarer i alla fall ha en liten aning om vad de kommenterar. Den där kommentaren har ingenting med inlägget att göra på något sätt.

    Men det var ju ett bra sätt att skapa debatt på.

Kommentarer inaktiverade.