Tråkshopping

Jag älskar kläder, jag njuter av att shoppa…….av att leta just det jag vill ha….gillar det skarpt både här och där…i RL som i SL…..tills nu i höst.  Är det så att det brutit ut en trend i SL om att STÖÖÖÖÖÖÖÖRST lokal med minst antal plagg vinner till sig oss shoppfanatiker?( Ja, på denna bild finns egentligen bara 2 plagg till salu, 2 plagg i ett antal olika färger…resten är modebilder!)i denna lokal finns enbart 2 plagg som är till salu...2 plagg i ett antal färger dessutom en massa modebider...sjukt Jag åker dit….ser dessa gigantiska lokaler….vänder i dörren, uttråkad..jo, bra översikt ska det vara och gärna  bra ljus med….inte dom här bruna murriga lokalerna vi sett på en del håll som kräver att man har ficklampa  med  sig…… men det ska vara MILJÖ med….jag menar förutom bra kläder ska man trivas i butiken! Gärna presenterade med lite knorr, stil eller annat som drar till sig ögat. Håller ni med mig? Inte kalt eller öde  med mil mellan plaggen, inte gyttrigt, plottrigt, bra skyltat, bra TP, logiskt uppbyggda butiker eller galet charmiga så man förlåter varje frisk tanke. Snart blir det väl så att vi sitter hemma i torpet och handlar via internet i SL????MP istället för ett mysigt lite socialt besök i favoritbutiken?

2 responses

Kommentarer inaktiverade.