Jag hörde ingen ironi i hans röst

då han sa.. ”men Loo, du kör ju riktigt bra!” Jo, jag var förvånad själv, faktiskt!! Och stora ord för att komma från Långemannen….ja, j ä t t e s t o r a !! Men jag hade bestämt mig…..jag skulle testa allt, allt, allt……inte banga ur för nåt! Vad jag pratar om? Jooooo, vi var på tivoli igår….egentligen inte ett vanligt sånt med spunnet socker, ballonger och clowner….utan ett inköpsställe för tivoli! Skitigt, mekaniskt, virrigt, galet, fult…..men…..oj vilka saker det fanns….och vore det RL så hade jag nog kräkts tarmarna ur mig! Nu satt jag cool, behärskad med perfekt frisyr och ett stomatolleende på läpparna……ja, mest hela tiden…..faktiskt tills jag fastnade inne i en vattenruschkana……! Då kände jag en stund panik….lol!  😀 Ah!!!!….det här är stället för killar som Njorl och Långemannen och andra effektsökare, scriptare, byggare!! Fast…..även jag  tyckte det var kul! Stället har ett underligt namn…Prim Hearts…slurlen har du >———> HÄR

