Tänk på vilodagen så att du helgar den…

det fjärde av Guds bud betyder helt enkelt….ÄRA SÖNDAGEN! Och jag som är en hårt arbetande kvinna i Scandinavia…jag ärar på mitt sätt….. genom att byta jobbarjeansen och fiskrensarförklädet och stövlarna mot en söndagsglad röd och vit klänning som självklart kommer från Sascha’s! Joo…det är ju så… att arbetet avstannar ju inte en söndag när man som vi lever av vad hav och mark ger. Men, se denna klänning tål det att jobbas i!!!!Snapshot_683Jaaa…så glad röd och så fin bomullskvalité så man kan tvätta den i maskinenTVTTSY~1…..och färgen håller….inte minsta lilla fällning, blod och fiskrens försvinner och den blir som ny!!tvättråd! SkrattarBara du läser hur du behandlar dina plagg så går det bra Blinkar….det finns en lapp vid kragen! Men Sascha…..kan du inte ändra lite på texten där….byt gärna ut till dennatvättråd Loungen 2….på mina plagg, tack, för det är han som sköter tvätten här! Klänningen heter ELENA( från Saschas så klart!)…. håret kommer från JT, Stephanie och sandalerna har jag hittat på Shiny Things och dom heter BoHo Sandal! Jag blev så söndagsglad så jag var tvungen att visa upp mig för isbjörnarna…mannekänga lite för dom, muntra upp dom…..ni vet….islossning är en dyster period för våra isbjörnar!Snapshot_685 Ser ni så nöjda dom ser ut? Bilderna självklart tagna i Scandinavia…gör ett besök du med….men snälla….MATA INTE DJUREN….vi vill ha det naturligt här!en modeblogg av Loo

http://slurl.com/secondlife/Coco%20Beach%20Kelina/107/229/24 så hamnar du hos Sascha!!

sign Loan

