Nej, jag är inte köpt….

…men jag gillar butiken Sascha’s DesignSnapshot_673….så när det kom en *blåing* …(Lilla Emmas namn för gruppmeddelanden)…så läste vi och jag översatte och Emma sa… ”testa…Loo….du kan ju bli berömd!” Hahahahaha….Ska jag skriva om mode….skriva om Saschas’ produkter under månaden….visa er lite gobitar i en scandinavisk miljö?….Ja, varför inte? Frågade lite i gruppen och fick svar… “kör du i ditt eget tungomål och egen stil” ….så ok!!

Men varför gillar jag Saschas…..jo, som fattig ung flicka och ny i SL så blev jag en trettondagsafton utbjuden på bal….det var innan jag hade ett konto….åååååååå…minns ni den tiden ni jagade gratis, gratis, gratis! Han som bjöd ut mig…..jaaaa….han var en god vän och hans partner var min vän och upptagen i RL den kvällen…..jo, jag svärmade för honom…..men det skulle jag aldrig erkänna…..allt nog…..jag tackade ja för jag hade en klänning…..minns den var svart och vit och underbart gratis……och……jag såg ut som en TUNNA i den Förvånad.Och alla var så vackra runt mig och han i stilig frack Skrattar…(åh, minns du Långemannen min?)…..då snappade jag upp ett namn: Sascha’s…… och annat ur en konversation…”.free…..varje månad….billigt….bra passformnytt oftaflexstil”! Snabbt så var jag där och en gruppmedlem och kom åt alla underbara klänningar som var free… och snabbt hade jag en fantsatisk balgarderob……ja, inte bara det….det finns en massa annat med som jag förhoppningsvis kan få visa er nu! Därmed inte sagt att allt är gratis….nejdå….men så generösa erbjudanden…det får man leta efter!

Fast idag är det lördag,….igår var det bröllop…och efter fest är det skönt med en nypa luft på Scandinavien…..en promenad i våren….i snygga pants från Sascha’s…..finns i fler färger och du hittar dom här !

Snapshot_671

Hehehehehe….jo…där sitter jag och pustar ut…ååå inte är jag nån modell då….med dom stora fötterna? Men medge att byxorna är fina??…dom kommer i ett paket med 4 andra färger och från Saschas’….så klart….heter JASMINE…och toppen är från en outfit som heter THE HAMPTONS EXPRESSO TOP…..gympaskorna hittar du på [JP]…och håret, favorithåret just nu heter RYKIEL och finns på [LeLutka]! Baggen heter Böle….och älskar cider! Snapshot_672

här hittar du Saschas blogg……och här hittar du till affären

sign Loan…med för stora fötter och i ett krampaktigt försök att modeblogga Skrattar!

