Jag såg den på långt håll…..först tänkte jag….

körsbär??Snapshot_543….blommar dom redan Förvånad….men sen såg jag ju….Magnolia!!!! Snapshot_544Denna underbara växt med över 120 miljoner år på nacken….här i Norge…..javisst…finns många härdiga sorter som passar vårt klimat! Underbart att se den!———–magnoliaGlad i hågen vandrade jag fram genom Norge……nynnandes “Klick på mä” efter gårdagens trevliga Radio Ey Snapshot_540Bellas Bistro! En strålande dag och av bara farten och vårglädje så kan jag inte låta bli……låter Eddie’s påskliljor göra en yster vårdans på den gamla marknadsplatsen.Snapshot_545 Sol ute, sol inne….ja….menar i både SL och RL!! Och så ser jag…..flaggor….en massa flaggor….och det underbara som snart kommer i Norge…..ett NORDENS VARUHUS!!Snapshot_547Vi har fått förmånen att härbärgera CHARLOTTA JENKINS och alla hennes underbara freebies från Danmark….tänka er….ett varuhus fullt med en massa godis….både för kropp och själ!!! Men mer om detta kommer senare….just nu låter jag uppackningen ske i lugn och ro! Vill bara passa på att säga att jag är så glad över din förfrågan, Charlotta, och jag hoppas du kommer att trivas i Norge Ler….VÄLKOMMEN!

sign Loan

